Burun dolgusu işlemleri, burnun genel görüntüsünün düzeltilmesi ve estetik bir görünüşün verilmesi için yapılır. En iyi burun dolgusu yapılırken doktor önerisi dikkate alınmalıdır. Ameliyatsız burun dolgusu estetiği çözümleri, estetik burun ameliyatına kıyasla çok daha uygun  fiyatlı bir işlemdir. Bundan dolayı hastalar için oldukça avantajlı olan bir işlemdir. Çünkü hastalarımızın memnun kaldığı bu uygulamadır. Ayrıca günümüzde de sıklıkla uygulanan dolgu işlemleri arasında yer almaktadır.

En İyi Burun Dolgusu Nasıl Yapılır?

Hastanın hayal ettiği burun şekli ve değişiklikler dinlenir. Sonrasında hastanın istekleri dikkate alınarak ihtiyaca yönelik uygulama yapılır.  Lokal anestezi etkili krem buruna sürülür. Daha sonra burnun uyuşması sağlanır. Bu kremin etki etme süresi yaklaşık 25-30 dakikadır. Sonrasında burnunuzun yapısına uygun olarak en iyi burun dolgusunun hangi bölgelere uygulanacağı doktor tarafından belirlenir. Seçilen bölgelere çok ince uçlu iğneler aracılığıyla enjekte edilerek burnunuzun daha kusursuz görünmesi sağlanır. Dolgu uygulaması genellikle 15-30 dakika sürer.

Burun Dolgusunun Avantajları Nelerdir?

• Burun ameliyatlarına göre çok daha kolaydır.
  • Dolgu sonrası ağrı, yanma ve sızı yaşanmaz.
  • Kalıcı bir uygulama olmadığı için memnuniyetsizlik riski almak kolaydır.
  • Basit ve pratik bir işlem olduğu için oldukça ekonomiktir.
  • Normal hayata dönüş hızlıdır. İş ve sosyal hayatı sekteye uğramaz.
  • Uzman hekimin deneyimli ellerinde kaliteli malzemelerle başarılı işlemler uygulanır.

Ameliyatsız  En İyi Burun Dolgusu Tedavisiyle Ne Yapılır.

Burundaki hafif eğrilikler düzeltilir. Ayrıca burun bölgesindeki çukur alanlar doldurulabilir. Burun ucuna müdahale  edilerek  kaldırıla bilmektedir. Simetrik olmayan burun görünümü düzeltilebilir.  Burunun sırtı düzleştirilerek burnun üst bölgesi düzeltilir. Burun ile dudak arasındaki bölge daha belirgin hale getirilir. Ameliyatı sonrası burunda oluşan deformasyonlar giderilir. En iyi burun dolgusu tedavisi hakkında doktor tavsiyeleri önemlidir. Bu konuda bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Estetik Burun Dolgusu Kalıcılığı Ne Kadar Sürer?

Burun dolgusu  ömür boyu kalıcı değildir. Ameliyatsız burun estetiği dolgusu 18 aya kadar kalıcı olabilir. İşlemin kalıcılığı bazı faktörler ile doğru orantılıdır. Bunlar  arasında hastanın genetik cilt yapısı etkilemektedir. Ayrıca uygulamayı gerçekleştiren hekimin deneyimi çok önemlidir. Böylece uygulamada kullanılacak dolgu malzemesinin  kalitesi başarıyı arttıracaktır. Dolgu etkisini yitirmeye başladığında tekrarlanır. En iyi burun dolgusu doktor arayışınızı karşılayabiliriz. Lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Burun Dolgusu Fiyatları 2023 Değişkenlik Gösterir Mi?

Burun dolgusu fiyatları 2023 yılında değişiklik göstermiştir. Bundan dolayı  konu  hakkında detaylı bilgi almak üzere doktorunuza başvurabilirsiniz. Ayrıca burun dolgusunun ücreti, uygulama sırasında kaç adet tüp dolgu kullanılacağı ve seçilmiş olan dolgunun çeşidine göre değişkenlik göstermektedir.

Burun dolgusu ağrı yapar mı?

Dolgu Ağrı Yapar Mı?

Burun dolgusu ameliyatsız yapılan bir işlem ve dolgu uygulamaları arasında da konforlu bir işlemdir. Dolgu öncesi uyuşturucu krem yardımıyla hissizleştirilir. Bu nedenle burun dolgusu ağrı açısından çok konforlu bir işlemdir. Sonrasında dolgusu iğneler kullanılarak yapılmaktadır ve ağrı miktarı çok olmasa da, kişiden kişiye değişen miktarlarda uygulama esnasında ağrı ortaya çıkabilir.