Yüz mezoterapi etkisi için başlangıçta 1-4 hafta aralıklarla uygulanır. Ortalama 4-6 seans sonrası 3-6 ayda bir tekrarı yapılabilir. Tedavinin sonuçları ikinci seanstan sonra ortaya çıkmaya başlar. Tedavi bittikten sonra cilt yenileme etkisi devam eder. Etkisinin kısa sürede ortaya çıktığı düşünülmektedir. Ortala 7-10 gün arasında ciltte belirgin bir değişiklik ortaya çıkar. Etkisinin ise 6 aya kadar devam ettiği bilinmektedir.

Yüz Mezoterapi Etkisi Ne Kadar Sürer?

Yüz mezoterapisi önerilen tedavi kürü tamamlandıktan sonra 6 ay ile 18 ay boyunca etkisi görülür. Bu süre sorunun tipine bağlı olarak değişir. Örneğin nemsizlik sorunu varsa, etki iyi bir şekilde 6 ay kadar devam ederken, sonra yavaşça azalarak 8 ile 12 ay arasında kalkabilir. Ancak önerilen sürede tek seans şeklinde yapılan idame tedavisi ile bu etki çok daha uzar.

Mezoterapi Ankara

Yüz Mezoterapisi nasıl uygulanır?

Ankara Mezoterapi uygulama öncesi cilt temizlenir ve dezenfekte işlemi yapılır. Sonrasında bu işlemden yarım saat önce anestezik krem sürülür. Mezoterapide hazırlanan karışım çok küçük ve ince iğnelerle cilt içine veya üstüne verilir.Bu işlemden sonra cildin elastikiyeti artar ve cilt sarkması azalır. Kırışıklıklar hafifler. Cilt aydınlık bir görünüme kavuşur.

Yüz Mezoterapisi Kimlere Uygulanır?

• Cildi parlaklığını yitirmiş olanlar
  • Cildinde sarkma ve kırışıklık problemi bulunanlar
  • Yüz bölgesinde yorgun bir görünüm olanlar
  • Tütün ürünleri kullanımı nedeniyle cildi hasar görmüş olanlar
  • Güneşin zararlı ışınları nedeniyle cildi zarar görmüş olanlar
  • Daha sağlıklı bir cilt görünümü isteyenler.
  • Çeşitli nedenlerle meydana gelen cilt lekelerinden kurtulmak isteyenlere uygulanır.

Mezoterapi Sonrasında Nelere Dikkat Edilmeli?

Yüz mezoterapisi sonrasında bazı hususlara dikkat edilmesinde fayda olacaktır.

• Bu süre zarfında makyaj yapmak ya da cilde bazı kozmetik ürünler sürmek iyi değildir.
  • Doktorun belirttiği süre boyunca yoğun egzersizler de dahil olmak üzere spor yapılmamalıdır.
  • Solaryum, sauna, hamam gibi ortamlardan uzak durulmalıdır.
  • Enfeksiyon riski nedeniyle 2 gün boyunca denize ya da havuza girilmemelidir.
  • Cildin direkt olarak güneş ışığına maruz kalması sakıncalıdır.
  • İşlem sonrasında bol su tüketimi gerekir
  • İşlemin ardından ilk 24 saat boyunca yüz yıkanmamalıdır