MEZOTERAPİ

Ankara Mezoterapi Uygulaması

Mezoterapi, hyaluronik asidin, vitaminlerin, minerallerin, aminoasitlerin, enzimlerin tek başlarına ya da genellikle karışım halinde  enjeksiyon şeklinde cilt altına gönderilmesi ile uygulanan, yüz güldüren sonuçlar elde edilmesini sağlayan yöntemlerden biridir. Mezoterapide ilaçlar mikroenjeksiyon yöntemi veya  mikroiğneleme yöntemi  ile direkt problemli bölgeye verilir. Bu şekilde sistemik bir etki oluşturmaksızın maksimum fayda sağlanır.

Mezoterapi Ankara

Cilt belli bir yaşa kadar ihtiyacı olan vitamin, mineral ve aminoasitleri düzenli bir şekilde üreterek kendisini yenilenmektedir.  Sonrasında belirli bir yaştan sonra vücut bu maddeleri üretmediği için ciltte yenilenme olmamakta ve yaşlanma süreci başlamaktadır.  Bundan dolayı cildin temel yapı taşı olan hyalüronik asit, kolajen ve elastin vücutta yaşa bağlı olarak eksildiğinde cilt; esnekliğini, rengini ve parlaklığını kaybetmektedir. Mezoterapi ciltdeki bu oluşumun ve eksikliklerin tamamlanmasını sağlar.

Mezoterapi hangi durumlar uygulanır?

• Akne izleri
  • Cilt yaşlanması ve sarkması
  • Yara izi tedavisi
  • Deri çatlakları
  • Gözaltı morlukları ve gözaltı torbaları
  • Leke tedavisi, güneş lekeleri
  • Genişlemiş Gözenek Tedavisi
  • Sebum Dengesi Tedavisi
  • Cilt Tonunu Düzeltme
  • Saç dökülmesi

Mezoterapisi Kimlere Uygulanır?

• Cildi parlaklığını yitirmiş olanlar
  • Cildinde sarkma ve kırışıklık problemi bulunanlar
  • Yüz bölgesinde yorgun bir görünüm olanlar
  • Tütün ürünleri kullanımı nedeniyle cildi hasar görmüş olanlar
  • Güneşin zararlı ışınları nedeniyle cildi zarar görmüş olanlar
  • Daha sağlıklı bir cilt görünümü isteyenler
  • Çeşitli nedenlerle meydana gelen cilt lekelerinden kurtulmak isteyenler

Yüz bölgesi ile ilgili pek çok problemi ortadan kaldırmak amacıyla bu işlemin yapılabildiğini söyleyebiliriz. Üstelik mezoterapi seansları çoğu zaman tek başlarına başarılı bir sonuç elde edilmesini sağlayabiliyor.

Mezoterapisi nasıl uygulanır?

Ankara Mezoterapi uygulama öncesi cilt temizlenir ve dezenfekte edilir. Sonrasında işlemden yarım saat önce anestezik krem sürülebilir. Mezoterapide hazırlanan karışım çok küçük ve ince iğnelerle cilt içine veya üstüne verilir.Bu işlemden sonra cildin elastikiyeti artar ve cilt sarkması azalır. Kırışıklıklar hafifler. Cilt aydınlık bir görünüme kavuşur. Mezoterapi başlangıçta 1-4 hafta aralıklarla uygulanır. Ortalama 4-6 seans sonrası 3-6 ayda bir tekrarı yapılabilir. Tedavinin sonuçları ikinci seanstan sonra ortaya çıkmaya başlar. Tedavi bittikten sonra cilt yenileme etkisi devam eder.

Mezoterapi nasıl etki eder?

Mezoterapide problemin olduğu bölgeye uygun solüsyonlar hazırlanarak işlem uygulanır. Bu şekilde o bölgedeki kan dolaşımı, lenfatik dolaşım ve immün cevap düzenlenir.

Mezoterapi vücuda zarar verir mi?

Bugüne kadar yapılan tedavilerde önemli bir yan etkisi ortaya çıkmamıştır. Ancak mezoterapi yapmadan önce cildin iyi analiz edilmesi gerekir. Bağışıklık sisteminin bir alerjen ile tetiklenmesi sonucu ortaya çıkabilecek cilt alerjisi söz konusuysa bu tür uygulamaların yapılmaması gerekir. Ayrıca uygulamada iğne kullanıldığı için kısa süreli morluk ve kızarıklıklar olabilmektedir.

Mezoterapi Sonrasında Nelere Dikkat Edilmeli?

Yapılan uygulamanın ardından herhangi bir sorun yaşanmaması için bazı hususlara dikkat edilmesinde fayda olacaktır.

• Bu süre zarfında makyaj yapmak ya da cilde bazı kozmetik ürünler sürmek zararlı olabilir
  • Doktorun belirttiği süre boyunca yoğun egzersizler de dahil olmak üzere spor yapılmamalıdır
  • Solaryum, sauna, hamam gibi ortamlardan uzak durulmalıdır
  • Enfeksiyon riski nedeniyle 2 gün boyunca denize ya da havuza girilmemelidir