Mezoterapi enjeksiyon şeklinde cilt altına gönderilmesi ile uygulanan, yüz güldüren sonuçlar elde edilmesini sağlayan yöntemlerden biridir. Mezoterapinin yüze rtkisi  nedir? Mezoterapisi acıtır mı? Hangi durumlarda önerilir?

Mezoterapisi Ağrılı Bir İşlem midir?

Bu işlemde özel olarak hazırlanan ve son derece ince uçlu iğnelere sahip enjektörler kullanılıyor. Bu işleme başlanmadan önce enjeksiyon yapılacak olan yüz bölgesine anestezik krem sürüldüğünü de belirtelim. Dolayısıyla ağrılı bir işlem değildir. Anestezik kremin etkisinin geçmesinin ardından da hastaları zorlayacak bir ağrı hissedilmiyor.

Yüz mezoterapisi uygulaması esnasında küçük küçük iğnelerin cilde temasından bahsedilebilir. Bu nedenle ufak bir sızı hissedilebilir. Fakat uygulamanın geneline bakıldığında mezoterapi ağrısız ve zahmetsiz bir süreç kişileri beklemektedir. Mezoterapisi Acıtır Mı? sorusunu yanıtlamaya çalıştık.

Mezoterapinin Yüze Etkisi  Nedir?

Cilt belli bir yaşa kadar ihtiyacı olan vitamin, mineral ve aminoasitleri düzenli bir şekilde üreterek kendisini yenilenmektedir.  Sonrasında belirli bir yaştan sonra vücut bu maddeleri üretmediği için ciltte yenilenme olmamakdır. Yaşlanma süreci başlamaktadır.  Bundan dolayı cildin temel yapı taşı olan hyalüronik asit, kolajen ve elastin vücutta yaşa bağlı olarak eksildiğinde cilt; esnekliğini, rengini ve parlaklığını kaybetmektedir. Mezoterapi yüze etkisi bu oluşumun ve eksikliklerin tamamlanmasını sağlar.

Yüz Mezoterapi Etkisi

Mezoterapi Etkisi Ne Kadar Sürer?

Yüz mezoterapi etkisi için başlangıçta 1-4 hafta aralıklarla uygulanır. Ortalama 4-6 seans sonrası 3-6 ayda bir tekrarı yapılır. Tedavinin sonuçları ikinci seanstan sonra ortaya çıkmaya başlar. Tedavi bittikten sonra cilt yenileme etkisi devam eder. Etkisinin kısa sürede ortaya çıktığı düşünülmektedir. Ortala 7-10 gün arasında ciltte belirgin bir değişiklik ortaya çıkar. Etkisinin ise 6 aya kadar devam ettiği bilinmektedir.

Yüz Mezoterapi İşe Yarıyor Mu?

Yüz mezoterapisi son dönemlerde trend olmuş bir uygulama olmakla birlikte, bu kadar tercih edilmesinin önemli pek çok sebebi bulunmaktadır. Bu sebeple işe yarama noktasında endişeye mahal kalmamaktadır. İyi bir cilt toparlama yöntemidir. Aynı zamanda da gençleştirme etkisi de gösterir.

Ankara Mezoterapi Fiyatı  Ne Kadar?

Mezoterapinin fiyatları, aldığınız tedavinin türüne ve ihtiyacınız olan seans sayısına bağlıdır. Genel olarak, tek bir oturumun maliyeti  ile açıklamak doğru olmamaktadır. Mezoterapi kozmetik olduğundan ve tıbbi olarak gerekli olmadığından, sosyal sigortalar kurumu ve sigorta şirketleri genellikle bu maliyeti karşılamaz.