Burun dolgusu işlemi sonrası dikkat edilmesi gerekenler şunlardır:

• Burun dolgusu işlemi sonrası birkaç gün boyunca yorucu aktivitelerden kaçınmak ve dinlenmek önemlidir. Bu sayede burun dolgusunun iyileşmesi hızlanabilir.
  • Burun dolgusu işlemi sonrasında burunda şişlik ve morluk oluşabilir. Bu durumda buz veya soğuk uygulamak şişliği azaltabilir. Ancak buz direkt olarak buruna değil, bir havlu veya bezle sarılarak uygulanmalıdır.
  • Burun dolgusu işlemi sonrasında burun temizliği yaparken çok dikkatli olunmalıdır. Burun temizliği için su bazlı bir sprey veya tuzlu su kullanılabilir. Ancak burun içindeki dolgu maddesine dokunmamaya özen gösterilmelidir.
  • Burun dolgusu işlemi sonrasında ilk birkaç gün boyunca sırt üstü yatmak önemlidir. Bu sayede burun dolgusu işleminin tam olarak yerleşmesi sağlanabilir.
  • Burun dolgusu işlemi sonrasında güneş ışınlarından korunmak önemlidir. Güneşe çıkarken mutlaka bir güneş koruyucu kullanılmalıdır.
  • Burun dolgusu işlemi sonrasında hekimin önerdiği ilaçları düzenli olarak kullanmak önemlidir. Bu ilaçlar genellikle şişlik ve ağrıyı azaltmak için reçete edilir.
  • Burun dolgusu işlemi sonrası birkaç gün boyunca aşırı spor veya egzersiz yapmamak önerilir. Bu sayede burun dolgusunun iyileşmesi hızlanabilir.

Burun dolgusu işlemi sonrası hekimin önerdiği diğer dikkat edilmesi gereken konular da olabilir. Bu nedenle işlem öncesinde Op. Dr. Sibel Boztaş ile detaylı bir şekilde konuşmak önemlidir.

Burun Dolgusu Nedir?

Burun Dolgusu ANKARA  ameliyatsız Burun Estetiği işlemi yaygın olarak yapılmaktadır. Burada önemli olan uygun olan hastayı seçmektir. Uygun hastalarda estetik burun ameliyatına gerek kalmadan, yüz gençleştirmede kullanılan hyaluronic acid içeren  dolgular ile buruna küçük dokunuşlar yaparak olumlu sonuçlar alınabilmektedir. Bakınız; “Burun Dolgusu Uygulaması

Burun dolgusu ağrı yapar mı?

Burun Dolgusu Ağrı Yapar Mı?

Burun dolgusu ağrı yapar mı sorusu sıklıkla sorulan sorular arasında yer alır. Buruna yapılan dolgu ameliyatsız yapılan bir işlem ve dolgu uygulamaları arasında da konforlu bir işlemdir. Dolgu öncesi uyuşturucu krem yardımıyla hissizleştirilir. Bu nedenle burun dolgusu ağrı açısından çok konforlu bir işlemdir. Dolgusu iğneler kullanılarak yapılmaktadır ve ağrı miktarı çok olmasa da, kişiden kişiye değişen miktarlarda uygulama esnasında ağrı ortaya çıkabilir. Bakınız; “Burun Dolgusu Ağrı Yapar Mı?”

Burun Dolgusunun Avantajları Nedir?

Dolgusunun avantajı burundaki estetik açıdan rahatsızlık veren düzeltmelerin ameliyatsız ve zahmetsiz bir şekilde  yapılabilmesidir. Çünkü burun ameliyatı daha uzun, meşakkatli ve ağrılı bir süreçtir ve herkes bu süreci yaşamak istemez. Burun dolgu uygulaması on ile on beş dakika gibi oldukça kısa bir sürede gerçekleşir ve işlem esnasında vücut üzerinde kalıcı olabilecek her hangi bir iz bırakma gibi riskide olmamaktadır. Bu yüzden burun dolgusu oldukça avantajlı bir uygulamadır. Ayrıca tedavide kullanılan dolgu malzemesi ciltle uyumlu olduğu için herhangi bir alerjik reaksiyon yaşanmaz. Ayrıca burun dolgusu tedavisinin fiyatları ameliyatlı burun estetiği operasyonlarına oranla oldukça uygundur. Burun dolgusu uygulaması ameliyatı düşünen ama henüz karar vermemiş olan ya da ameliyat olmak istemeyen kişiler için iyi bir seçenektir.